Košík

Poštovné a doba doručení

Výdejní místa
  • Poštovné

    Poštovné

    Poplatky za poštovné se týkají balíků s maximální hmotností 31 kg.

    Balíky, které odesíláme, mají maximální hmotnost 31 kg. Objednávky s vyšší hmotností budou poslány ve dvou nebo více balících (v závislosti na váze). 

    Konečnou hodnotu poštovného můžete nalézt po zadání vašich přihlašovacích údajů nebo údajů o adrese v přehledu vaší objednávky.

    Česká pošta:

    • od 299 Kč do 598 Kč – poštovné 79 Kč
    • od 599 Kč do 799 Kč – poštovné 59 Kč
    • od 799 Kč – poštovné ZDARMA

    Výhody:

    1. Možnost platit na dobírku.
    2. Vyzvednutí balíku na poště – balík na vás počká celkem 7 pracovních dní.
    3. Při prvním nedoručení možnost požádat o nové doručení.
    4. Informování o doručení smskou a také emailem (pokud Česká pošta nedodrží slíbený termín dodání, tak nás prosím kontaktujte)


    PPL:

    • od 299 Kč do 598 Kč – poštovné 79 Kč
    • od 599 Kč do 799 Kč – poštovné 59 Kč
    • od 799 Kč – poštovné ZDARMA

    Výhody:

    1. Možnost domluvit si s PPL kurýrem uložení/vyzvednutí zásilky.
    2. Možnost platby na dobírku
    3. Informování o doručení smskou a také emailem (důležité: vždy prosím uveďte vaše telefonní číslo ve formátu +420XXXXXXXXX)


    Výdejní místa:
    AlzaBox, PPL Parcelbox a Parcelshop

    • od 299 Kč do 598 Kč – poštovné 69 Kč
    • od 599 Kč do 799 Kč – poštovné 59 Kč
    • od 799 Kč – poštovné ZDARMA

    Výhody:

    1. Balík si můžete vyzvednout v široké síti výdejních míst po celé ČR
    2. Rychlé vyzvednutí, přístupné nonstop ve dne i v noci (v případě AlzaBox a Parcelbox)
    3. Balík do schránky až do váhy 31 kg


    Zásilkovna a Z-BOX (hmotnost balíku do 15kg):

    • od 299 Kč do 598 Kč – poštovné 49 Kč
    • od 599 Kč do 799 Kč – poštovné 39 Kč
    • od 799 Kč – poštovné ZDARMA

    Výhody:

    1. Balík si můžete vyzvednout v široké síti výdejních míst. 
    2. Zásilkovna má širokou síť poboček, kontaktních míst a boxů po celé České republice.
    3. Pokud nestíháte balík sami vyzvednout, s kódem z e-mailu nebo SMS pro něho může přijít kdokoliv jiný.
    4. Není možné využít platbu na dobírku.

    Upozornění: Výběr dopravce není garantován. V určitých případech, jako jsou nadměrné zásilky, zásilky přímo od dodavatele, nedostupnost zboží v hlavním skladě nebo jiných logistických důvodů, může dojít k automatické změně dopravce. Děkujeme za pochopení.

  • Servisní poplatek

  • Kdy obdržím zásilku?

  • Shrnutí poštovného a balného