Poplatky za poštovné se týkají balíků s maximální hmotností 31 kg.
Balíky, které odesíláme, mají maximální hmotnost 31 kg. Objednávky s vyšší hmotností budou poslány ve dvou nebo více balících (v závislosti na váze).
Konečnou hodnotu poštovného můžete nalézt po zadání vašich přihlašovacích údajů nebo údajů o adrese v přehledu vaší objednávky.
Česká pošta:
od 299 Kč do 598 Kč – poštovné 79 Kč
od 599 Kč do 799 Kč – poštovné 59 Kč
od 799 Kč – poštovné ZDARMA
Výhody:
1. Možnost platit na dobírku.
2. Vyzvednutí balíku na poště – balík na vás počká celkem 7 pracovních dní.
3. Při prvním nedoručení možnost požádat o nové doručení.
4. Informování o doručení smskou a také emailem (pokud Česká pošta nedodrží slíbený termín dodání, tak nás prosím kontaktujte)
PPL:
od 299 Kč do 598 Kč – poštovné 79 Kč
od 599 Kč do 799 Kč – poštovné 59 Kč
od 799 Kč – poštovné ZDARMA
Výhody:
1. Možnost domluvit si s PPL kurýrem uložení/vyzvednutí zásilky.
2. Možnost platby na dobírku
3. Informování o doručení smskou a také emailem (důležité: vždy prosím uveďte vaše telefonní číslo ve formátu +420XXXXXXXXX)
Schránky/místo pro vyzvednutí: AlzaBox, PPL Parcelbox a Parcelshop
od 299 Kč do 598 Kč – poštovné 59 Kč
od 599 Kč do 799 Kč – poštovné 49 Kč
od 799 Kč – poštovné ZDARMA
Výhody:
1.Balík si můžete vyzvednout v široké síti výdejních míst po celé ČR
2. Rychlé vyzvednutí, přístupné nonstop ve dne i v noci (v případě AlzaBox a Parcelbox)
3. Balík do schránky až do váhy 31 kg
Balíkovna, Zásilkovna a Z-BOX (hmotnost balíku do 15kg):
od 299 Kč do 598 Kč – poštovné 59 Kč
od 599 Kč do 799 Kč – poštovné 49 Kč
od 799 Kč – poštovné ZDARMA
Výhody:
1. Balík si můžete vyzvednout v široké síti výdejních míst.
2. Balíkovnu naleznete jak na poště, tak i mimo poštu.
3. Zásilkovna má širokou síť poboček, kontaktních míst a boxů po celé České republice.
4. Pokud nestíháte balík sami vyzvednout, s kódem z e-mailu nebo SMS pro něho může přijít kdokoliv jiný.
5. Není možné využít platbu na dobírku.
Upozornění: Výběr dopravce není garantován. V určitých případech, jako jsou nadměrné zásilky, zásilky přímo od dodavatele, nedostupnost zboží v hlavním skladě nebo jiných logistických důvodů, může dojít k automatické změně dopravce. Děkujeme za pochopení.